torsdag 6. mars 2014

Elskede lillesøster

Det er to farger jeg husker spesielt godt fra min barndoms/tenåringstid, det er rosa og grå. Det har vært en fargekombinasjon jeg alltid har vært svak for og jeg må innrømme at jeg er veldig glad for at de fargene nå er populære igjen. Dette settet er noe som har vært på tegnestadiet en god stund og endelig i dag fikk jeg sydd det.

Buksa er i størrelse 62.

Jeg holder også på med ett sett med lillebror på smikken, da med lyseblå tekst og ribb. Teksten er skrevet og skjært ut med min silhouette cameo.

Dette er den andre heldrakten jeg sydde her om dagen.
Disse klærne blir lagt ut for salg på facebook om noen er interesserte.

Mønster: Eget
Stoffer: drager fra Znok, rød bomulls jersey fra Textart, stjerner fra Jonic-textil og ribb fra Stoff og stil.

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar