tirsdag 1. mars 2016

Merkelapper til å sy på klær

Når jeg startet å sy fant jeg fort ut at jeg ville ha mine egne lapper for å sy på klærne. Etter å prøvd mange rare varianter, så er jeg rimelig fornøyd med mine nåværende lapper. Men neste gang jeg bestiller kommer jeg til bestille med flere farger og få de til å endre noen detaljer på designet, som er veldig enkelt.

Jeg bestiller nå fra Worldwide Label, her kan dere se min lapper midt i bildet.

Tidligere har jeg bestilt fra Minanamnband.se og 3exter.se, men pga prisen så kommer jeg nok til å fortsette å bestille fra wwl. Kan iallfall anbefale disse, bra kvalitet og pris. I tillegg er de veldig serviceinnstilt og kan hjelpe deg med det meste. Det eneste er at du må beregne ca. 4 ukers leveringstid, men så lenge venter man vel gjerne :) 

Her er lappene fra minanamnband:

Disse hadde jeg i svart med mange forskjellige skriftfarger.

Ha en fin dag!

Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar