søndag 24. september 2017

Da har det gått en lang stund siden jeg var innom bloggen her. Ser jeg ennå har endel treff på bla innleggene om hva de forskjellige stoffene brukes til, det er jo morsomt å se at folk har nytte av denne infoen jeg selv så gjerne skulle hatt som nybegynner. 

For min del så leser jeg stort sett ingen blogger lenger, jeg foretrekker andre sosiale medier som Facebook, instagram og snap. Følg meg gjerne på fb og insta, linker ligger på siden her til venstre FB og til høyre instagram. 

Jeg har nå vært inne og redigert innlegget om linker til stoffbutikker på nett. Der har jeg slettet og lagt til butikker. Sikkert mange flere jeg ikke vet om, eller ikke har husket på. Tips meg gjerne.

Når jeg alt er her så legger jeg til litt bilder av det jeg har sydd i min nye systue, som også har blitt butikk med egenproduserte klær og salg av stoffer/sytilbehør. Slenger med litt bilder av butikken også.











Kontakt meg gjerne via FB eller instagram om det er noe du lurer på.

Ha en fin dag!

Hilsen Bente 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar